funderingar...

Jag bloggar aldrig, för mitt liv är ganska händelselöst. Men ganska ofta har jag funderingar, dessa funderingar är dock bara saker som jag själv tänker på, ibland twittrar om dom. Problemet med twitter är att man bara kan skriva 140 tecken vilket resulterar i väldigt korta tankar. Så nu har jag bestämt mig för att ge bloggen en chans, igen. Det kommer vara precis lika ointressant, felstavat och onödigt som alla tidigare gånger, men det är som sagt va mest för min egen skull.

Det här är inget jag gnäller över, men vill bara påpeka vilket JÄVLA OFLYT MAN HAR HELA JÄVLA TIN. såg att movits spelar på bygget den här säsongen, men va kul tänker jag, eftersom att jag förra året missade dom pga va på hawaii. Kollar datumet, och det är nu oflytet kommer, 18 april. Vad är oddsen!? Inte helgen innan eller veckan efter, utan just den dagen då jag och Martina tar vårt pick och pack och drar till Türkiye! Det är inget gnäll, bara ännu ett konstaterande om vilket oflyt jag har.


Ungefär lika mycket oflyt som vi hade den här kvällen i somras!


Kommentarer
Postat av: Ippe

Jag vet precis vad du menar med oflyt, tro mig! HAHAHA kommer aldrig glömma den kvällen, älgsafari! <3

2012-11-24 @ 10:37:23
URL: http://shortida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0