Fucking pangkakor.

Har nu i en veckas tid längtat efter kokospannkakor. En kollega tipsade om kokosmjöl, och att det skulle bli JÄTTEgoda pannkakor. Har varit på maxi 3 gånger och kollat på detta mjöl, som för övrigt kostar 60 kr, (60 KR!!!!!!) för en liten liten påse. Efter mycket övervägande i ekonomin bestämde jag mig för att köpa det och laga söndags-lyx-pangkakor. Tro på fan att det slutar med en enda stor geggig gegga. Bestämde mig för att göra bulgursallad ist. det var ungefär, precis såhär gott: 
 
 
En positiv sak i mitt liv just nu: SORAN ska vara med i morgonpasset, permanent! 
"Vem skulle blir arg? 
- ÄRE NÅ TJAFS ELLER?!
-Hejhej!
Så är det inge tjafs längre. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0